onödiga 100 frågor som ingen kommer orka läsa

1. Hur mycket är klockan? 09:37
2. Vilken svordom använder du mest? fan, tror jag..
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? idag? eh 08:00 men jag råkade försova mig hehe
4. Hur många resväskor äger du? ehm, 1 tror jag
5. Använder du flip-flopps? inte nu på vintern..
6. Var köper du dina matvaror ifrån? inte för att jag brukar handla mat, men isåfall ica kanske?
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bilden
8. Vilken var den senaste filmen du såg? inte för att det är en film utan en serie men iaf, sons of anarchy.
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? kompis
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? flygbiljetter till nåt annat land
11. Har någon någonsin kallat dig lat? haha jaaa...
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? jag vet inte ens om jag har någon cdspelare..
Vilken är världens bästa artist just nu? inte vet jag
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad? ja, men skulle inte tro att jag berättade det!
16. Vad händer imorgon?- inga planer
17. Vad åt du till middag senast? nån kycklingsås med kycklig i såklart haha och ris.
18 Använder du huvtröjor? ja dom är så mysiga
19. Kan du vissla? ibland hehe
20. Vem var den senaste som ringde dig? sabina
21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? vadå nöjesfält, som typ liseberg? eller va haha
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? hur ska jag veta
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? inte vet jag
24. Tittade du på tecknat när du var liten? vem gjorde inte
25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? 500 meter
26. Hur många syskon har du? 1, & 2 bonus
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Nej haha!
28. Vilken film kan du alla replikerna till? typ den första sagan om ringen
29. Äger du några t-shirts? ja haha
30. När flög du senast? Till grekland i somras
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 och en på sidan
32. Läser du för skojs skull? nej bara om jag måste
33. Pratar du några andra språk? förutom svenska såå, asså läser franska men kan väl inte säga att jag är så bra på det. ah juste, engelska också.
34. Har du diskmaskin? hos mamma men inte hos pappa..
35. Har du gråtit offentligt? Ja.
36. Har du en stationär dator eller en laptop? Båda…
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? om jag tycker det är intressant ja…
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? inte just nu men om några år såå!!
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Em ja.
40. Kan du kasta macka? nej
41. Har du någonsin varit på Jamaica? nej.
42. Vad har du med dig in på bion? cola, ibland popcorn
43. Vem var din favoritlärare och varför? åsa och johan från min förra skola, dom var fett grymma!!
44. Gillar du skolan? haha
45. Vad har du för väder? gråmulet, börjar väl regna vilken sekund som helst..
46. Har du en blogg? Ja, haha
47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? eum jag går i 8an.
48. Gillar du att flyga? ja omg, det gör ju halva resan!
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? bra
50. När sov du senast på golvet? hos julia, sovde egentligen på en madrass men jag vaknade på golvet...
51. Vilken är din favoritfilm: SOA
52. Gillar du din boende-situation? yes
53. Vilken är din mammas hemstad? va
54. Din pappas hemstad?men vadå hemstad
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? inte vet jag jag fungerar aldrig, haha nej men jag vet inte
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? nja
57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?ne
58. Vilken är din favoritfrukt? mangooooo
59. Äger du en systemkamera? jaa, en Canon EOS 1100d
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nja
62. Tror du på liv på andra planeter? jag vet inte riktigt
63 Vem var den sista personen som gjorde dig arg? inte vet jag
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Man, inte för att jag är troende men han är en man.
65. Vad var det senaste du åt? en mandarin
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? ja vet inte
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? tyckte det antagligen var fint
68. Gillar du senap? Ja
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? haha chicken
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ja det måste jag göra nångång
71. Har du varit inblandad i en trafikolycka?nej
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? ja eum en kameraväska tror jag
73. Tycker du om att krama folk? visst
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? nej för då ringer väl jag
75. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? haha ingen
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? fucking katniss everden eller vad hon nu heter, hon i hunger games
77. Vad är du allergisk mot? inget
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? vet inte
80. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? somnar om
81. Vilket är ditt roligaste barndomsminne? jag vet väl inte, kommer inte ihåg vad jag gjorde
82. Vad får dig att gråta? vet inte.
83. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? ögon?
84. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? öron.
85. Vem är din knasigaste vän och varför? alla mina vänner är det
86. Vad? haha wtf?
87. Vilken skola går du på? Kunskapsskolan
88. Vad har du för färg på tandborsten? silver
89. Har du varit med på tv någon gång? Ja
90. Har du levande blommor hemma? inte i mitt rum hos mamma ehehe men hos pappa så
91. Vilken är den dominerande färgen i din garderob?svart
92. Har du körkort? nej
93. Har du en bästis? Ja♥
94. Hur ser dina sängkläder ut? just nu, vit och grå
95. Vad får dig att koppla av? aloeverkadryck och sons
96. När skrattade du hjärtligt senast? igår i skolan, hela dagen i princip!
97. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? bå i nåt varm ställe
98. Vilken var din bästa ålder?vet väl inte jag
99. Var detta kul? Nej
100. Hur mycket är klockan nudå efter detta? 09:48











Kom ihåg mig?
Tjenare! Jag är en tjej på 17 år bosatt i Örebro. Går i skolan som de flesta andra, tränar och umgås med kompisar. That's pretty much it I guess. Kontakt: [email protected]

HannaVic logotype