Joe Labero (del 1)

Fyfan vad tufft!!! Var ju somsagt och såg Joe Labero idag (för ca 30min sen), det var bland de tuffaste jag sett. Trodde jag skulle genomskåda hans knep. Jag fattade noll. Tog lite bilder i smyg, men de flesta blev suddiga.. Blev ändå rätt mycket bilder så jag delar upp det i 2 eller 3 delar. Beror på vilket humör jag är på, ne men det blir nog 3 delar!
 
Hihi vi åt på Saigon innan vi gick till Conventum. Erkänn du blev sugen nu? Jag med
Innan showen
En galen man
En till galen man
Här GICK han igenom en människa. Hur det nu gick till har jag ingen aning om... 


Annika    •     •   http://blogofphoto.webblogg.se

Gott :)

Svar: Hihi jaa :)
Rebecca

Cicci    •     •  

Visst fan va han sjukt bra! Man tror man förstår först men sen,, nää. Helt fantastiskt roligt att ha sett. Tack för sällskapet:)
Cicci o bella

Svar: ja verkligen, det var riktigt tufft!! Tack detsamma :)
Rebecca










Kom ihåg mig?
Tjenare! Jag är en tjej på 17 år bosatt i Örebro. Går i skolan som de flesta andra, tränar och umgås med kompisar. That's pretty much it I guess. Kontakt: [email protected]

HannaVic logotype