Day 1

 
 
Det roliga är att jag inte ens är sådär blond. Har ganska mörkt hår egentligen, men nåt hände med ljuset i rummet haha...
 

Så, 5 fakta om mig:

- Är jättenöjd med att ha valt Tbs, kunde inte bli bättre. Det är inte ens tråkigt att gå i skolan haha, har ju mina finaste bejbs som gör det roligare. 
- Har sett alla säsonger av Sons of Anarchy lite för många gånger, är lite besatt. Har drömt att jag tog selfies med flera av skådespelarna därifrån.
- Jag vill flytta utomlands. Och resa MASSOR. Längtar redan haha
- Jag har flyttat typ 8 gånger i mitt liv. kaoz
- Jag bor mitt emot McDonalds. Brukar sitta och titta ut vad folk äter för något. #creep


al Hegerlund    •     •  

<43444333333333










Kom ihåg mig?
Tjenare! Jag är en tjej på 17 år bosatt i Örebro. Går i skolan som de flesta andra, tränar och umgås med kompisar. That's pretty much it I guess. Kontakt: [email protected]

HannaVic logotype