Glazed apple<3

Några av mina favoriter från the body shop!
 
 
 


Alina    •     •   http://oncelikethis.blogg.se

Älskar bodyshop! :)

Svar: Jaa jag med! :)
Rebecca

marina    •     •   http://marinapalme.blogg.se

sv. Tack så hemskt mycket! :) Till vanliga blyertsteckningar, som den här, använder jag mig av faber castell 9000 (mörkgröna pennor) i olika hård/mjuk-grader, mest från vanlig hb och alla b som finns (dessa pennor är mjuka och blir lätt att få mörka områden). Till detta använder jag stompf och mina fingrar för att skugga ut blyertsen. Jag använder mono zero eraser som är en stiftpenna med suddi till detaljer och annat som jag inte vill ha blyerts på eller som bara behöver bli ljusare. Till små detaljer som behöver vara vita (som glans i ögonen tex) och andra ställen som behöver bli lite extra vitt.
Om du vill så kan jag skriva ett inlägg och lägg upp en bild på de material jag använder, om det skulle vara lättare. (isåfall kommer det upp i morgon). Dessutom är det fler som har undrat, så skulle nog var lättare för oss alla. :)

Svar: Tack så mycket för snabbt svar! :) Vad spännande! Har inte hört förut att man kan använda mörkgröna pennor :o Ett inlägg med bild hade varit underbart! :)
Rebecca










Kom ihåg mig?
Tjenare! Jag är en tjej på 17 år bosatt i Örebro. Går i skolan som de flesta andra, tränar och umgås med kompisar. That's pretty much it I guess. Kontakt: [email protected]

HannaVic logotype