Lista över 2013 #2

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag var i Thailand, var Grönan med dom bästa, flög cessna (igen!!), finns mer men jag kan inte räkna upp allt.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Vet inte riktigt, minns aldrig vad dom heter hehe...Men typ denna har fastnat i min hjärna.
 
Vem har du umgåtts med mest?
Alicia, Julia, Sabina och boysen
 
Vart reste du under 2013?
Thailand, Turkiet och Polen!
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Eeh ingenting special, blev firad på morgonen, släkten var här, blev firad hos mamma, släkten var här. Typ så
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja verkligen! Men så är det väl alltid? Så här i efterhand lär man sig alltid något nytt och det är lätt att tänka hur man borde agerat till saker och ting som gjort det annorlunda. Ska försöka se saker på det sättet nästa år, och inte ta saker förgivet.
Vem saknade du?
Saknar* Men typ människor man inte ser så ofta, som Sara. Henne saknar jag massa
 
Träffade du någon ny kompis?
Emelie, lärde känna Josefin bättre, eller ja, har lärt känna alla bättre.
 
Har du några nyårslöften?
Inga direkt löften, snarare saker att sträva efter. Inga krav, men det skulle vara tufft att fixa det.











Kom ihåg mig?
Tjenare! Jag är en tjej på 17 år bosatt i Örebro. Går i skolan som de flesta andra, tränar och umgås med kompisar. That's pretty much it I guess. Kontakt: [email protected]

HannaVic logotype