Det ska föreställa hav tror jag

Nu var det ett tag sedan jag skrev, dags att ta tag i det igen. Har iaf börjat sommarjobba på fritids i Ad nu , det är väldigt skönt att jag fick ett så pass bra jobb. Därför har jag inte bloggat, jobbar o jobbar hela dygnen. Inte helt sant, jobbar faktiskt inte speciellt länge, men har inte haft några bilder att visa, plus att livet kom imellan. 
 
Idag på jobbet btw så fick jag prova att måla med strykjärn (?!), Sanna som jobbar på fritidset tog med sig allting som behövdes så fick jag prova på, det var hur svårt som helst haha... 
 
 
Kolla in den HÄR länken för att se hur riktiga målningar kan se ut gjorda med styrkjärn 


Sanna Johansson Nolte    •     •  

Hur bra som helst ! . :) Encaustic Art heter konstformen, och du fixade det ju galant! :D

fashion    •     •   http://nattstad.se/fashioninspiration

Hej hej! Kom gärna in till min blogg och där hittar du kläder, bilder och vardag. När det gäller kläder så Tryck bara på plaggen som du är intresserad av och sen kommer du komma fram till den. Kom in mer till min blogg och du kommer alltid hitta något som du gillar. <33










Kom ihåg mig?
Tjenare! Jag är en tjej på 17 år bosatt i Örebro. Går i skolan som de flesta andra, tränar och umgås med kompisar. That's pretty much it I guess. Kontakt: [email protected]

HannaVic logotype